Vienkārši izpildāmi vingrinājumi mājas apstākļos, kas  stiprinās  muguru un presi.
1. Rokas – kājas izstiepšana pa diagonāli un to vēzēšana augšup – lejup. Ja  nepieciešams, var smagumam rokā var paņemt  ~0,5-1 kg hantelīti. Ar katru kāju – roku pa 15x. Katru vingrinājumu izpilda 2x.

Bird_Dog

 

 

 

 


2. Supermenis” -15x

13a573f1_Superman.xxxlarge_2x

 

 

 

 


3.Gurnu celšana uz augšu -15x. Augšēja pozīcijā – spēcīgi sasprindzina gūžas muskuļus (dibenu)

images (11)

 

 

 

 


4.Gurnu celšana uz augšu-vienu kāju pārliekot pār otras celi 15x. Augšēja pozīcijā – spēcīgi sasprindzina gūžas muskuļus (dibenu)

images (7)

 

 

 

 


5. „Ritentiņš” 40x un vairāk (ar katru kāju 20x)

tumblr_inline_mx423bdN2g1rdu2za

 

 

 

 


6.Planks – maximāli ilgi noturēt sevi balstā uz elkoņiem un kāju pirkstgaliem

b_676882

 

 

 

 


7. Sānu planks. Pacelties 15x uz katru sānu

download (6)

 

 

 

8. “Rullītis” – šis vingrinājums gan paredzēts ” advencētajiem”, tiem, kuriem ir iepriekšēja fiziska sagatavotība

images

 

 

 

9.Izstaipīšanās: statiski katru pozu noturēt 30-40 sekundes.

images (6)HP_280_05_FNL HP_280_01_FNL HP_280_02_FNL

252_hp_move_153

 

 

 

 

 

Lai izdodas!