Iepriekš gatavotais gvakamole tika papildināts ar tunci, tādējādi vēl vairāk palielinot šīs receptes uzturvērtību!  Ideālas brokastis, pusdienas vai, kāpēc gan ne vakariņas?
Sastāvdaļas ( 3 porcijas) 
2 mazs vai 1 liels gatavs avokado (160 g)
80 g tomāts
80 g sarkanais sīpols
1/2 citrona sula
Kinza (8 g)
Sāls, pipari
130 g konservēts tuncis gabaliņos (savā sulā. Nolej lieko šķidrumu)
Pagatavošana
1. Avokado saspaida. Sagriež smalki sīpolu, tomātu, kinzu. Pievieno sāli, piparus.
2. Sajauktajai masai pievieno saspaidītu konservēto tunci savā sulā.
Uzturvērtība visai gvakamoles porcijai ( 458 g) OB = 34,5 g, OH = 13,8 g, T = 31,7 g, Kcal = 482,3
Uzturvērtība 1/3 no porcijas OB = 11,4 g, OH = 4,6 g, T = 10,5 g, Kcal = 160
Uzturvērtība 100 g
OB = 7,5 g
OH = 3 g
T = 7 g
Kcal = 106

Uzturvērtība vienai brokastu porcijai: 1/3 no avokado tunča gvakamoles + 3 gab. Fazer Street food maizītes ar kartupeļiem (3 x 26 g)
OB = 19,2 g
OH = 39 g
T = 12,3 g
Kcal = 352