Pats galvenais noteikums, lai prese darbotos ir domāt līdzi tam, ko dari, sajust, vizuāli ieraudzīt… 

A

1. Apgulies uz grīdas, saliec kājas ceļgalos, rokas vari likt gan gar sāniem, gan saliecot viegli piespiest pie deniņiem.

2. Ceļoties uz augšu, ja rokas, gar sāniem, tās “iet” līdzi – stiep roku pirkstgalus (it kā uz priekšu) – mēģini atraut no grīdas plecus, lāpstiņas, – zodu necenties piespiest  pie krūtīm, starp zodu un krūtīm jāpaliek brīvai vietai tik daudz ,lai varētu novietot apelsīnu.

3. Atraujot plecus no grīdas pašā augšējā punktā sasprindzini preses muskulatūru un uz 3 sekundēm saspringsti tādā pozīcijā, tad lēni laidies atpakaļ. Atkārto max skaitu, cik vari. Nesteidzies. Domā līdzi.

Var arī variants, ka Tavas kājas kāds piespiež pie grīdas un Tu savu ķermeņa augšdaļu cel līdz saliektajiem ceļgaliem.

B

  1. Apgulies uz gultas, uz dīvāna vai uz grīdas, rokas gar sāniem: pacel kājas un saliec ceļgalus 90 grādu leņķī.
  2. Tad lēni pavirzi ceļgalus uz priekšu (iznāks leņķis starp ceļgaliem ap 100-110 grādiem), un mēģini noturēt kājas tādā stāvoklī 1 min….2 minūtes

C

  1. Apgulies uz grīdas taisni kā svece: rokas augšā iztaisnotas.
  2. Reizē ceļot gan kājas, gan rokas mēģini, lai tās saskaras augšā. Grūti, ļoti grūti, bet efektīvi
  3. Ja ir kur iekārties ar rokām…tad “pakarinies” iztaisnojies un nešūpojoties mēģini kāju ceļgalus pievilkt pie krūtīm…vēl grūtāk, bet vēl efektīvāk….