Sveiki draugi! Daudzi no jums  droši vien jau vairākas reizes ir mēģinājuši samazināt svaru, piedaloties dažādos, tagad tik populārajos “Tievēšanas izaicinājumos”, vai vienkārši paši saviem spēkiem salasoties dažādas interneta “gudrības”. Taču ne vienmēr tas sniedzis vēlamo rezultātu un ieguvumu. Kāpēc? Iziesim vēlreiz cauri dažiem veselīgas svara samazināšanas  pamatnosacījumiem.
Kā, runājot par veselīgu svara samazināšanu, šodien  atrast un atškirt mutuļojošajā Interneta  jūrā no “pelavām graudus”: saprast, vai tiešām vilinošais piedāvājums piedalīties kādā no daudzajiem “Tievēšanas maratoniem” būs īstais, vai tikai tas nesola to, ko nevar izpildīt?
Realitātē tievēšanas process patiešām nebūt nav tik vienkāršs un viegls, kā to daudzi sola: ka 3-4 nedēļu laikā jūs iegūsiet sapņu augumu, slaidu vidukli, tvirtu dupsi un sešpaku uz vēdera.

Realitāte nav tik rožaina un seksīga…:)

Jūs jau noteikti paši esiet to sapratuši, iztērējot ievērojamas naudas summas Tievēšanas maratoniem, dažādiem uztura bagātinātājiem, skaistumkopšanas salonu procedūrās, kas sola vieglu svara un tauku zaudēšanu.
Mūsdienu fitnesa mārketings  mums  sola rezultātu nepieliekot īpašas pūles un īsā laika periodā.

Un protams, neviens nevēlas sastapties ar reālajām  kaloriju deficīta sekām un problēmām, bet tās būs, gribiet to, vai nē. Jums jā būt gataviem, ka: ⠀
⛔️ jūs būsiet izsalcis
⛔️ jūs būsiet demotivēts, dažreiz pat dusmīgs
⛔️ jūs pieļausiet kļūdas
⛔️ jums gribēsies padoties. Un ne vienu reizi vien….

Bet, ja jūs sevi pārvarēsiet, tad ieraudzīsiet un sapratīsiet, ka tieši disciplīna ir tā, kas strādā.

❌ Ko jūs uzreiz variet “pasūtīt” tālāk, nolemjot mainīt sevi un  tievēt?
* Dažu konkrētu produktu pārspīlētu izslēgšanu no ikdienas ēdienkartes ( cukurs, sāls)
* Super food pārspīlēto nozīmi  (piemēram, čia sēklas, godži ogas, utml superproduktus, turklāt neadekvāti dārgus!)
* Dažādus tauku dedzinātājus
*Ātra rezultāta gaidīšanu
Par ko jums nevajadzētu satraukties?
* Izvēloties “labāko diētu”
* Par ēdienreižu skaitu dienā
* Tauku un ogļhidrātu proporcijas
* Izvēloties labāko laiku ēdienreizei vai treniņiem⠀

Kas ir svarīgi?
* Izvēlēties sev piemērotu programmu treniņiem un ēdienkartei: sastādīt sev tādas programmas, pie kurām jūs varēsiet pieturēties un ievērot ilgstoši. Tas kļūs par jūsu ikdienu, dzīvesveidu;
* Uzņemt pietiekoši daudz olbaltumvielas;
* Progresējoša slodze treniņos;
* Pietiekošs miegs un atjunošanās;
* Veselīgu produktu izvēle uzturā (nekādi pusfabrikāti!);
* Nestresot…:)

Kas  šajā pasākumā nav apspriežams?
* Stingra kontrole kaloriju deficīta ievērošanā
* Jums ir jāiegaumeē viena svarīga lieta: ja jūs netievējiet ar jūsu izvēlēto kcal deficītu, tātad tas vienkārīs nemaz nav kaloriju deficīts!
* Tas arī viss ! Vienkārši. Viss jūsu rokās.